روزشمار عملیات های دفاع مقدس

نوار زمان هشت سال جنگ تحمیلی

عنوان رده اخبار : وصیت نامه شهید مهدی ملکی _ روی مزارم بنویسید عاشق الله
نسخه قابل چاپ

وصیت نامه شهید مهدی ملکی _ روی مزارم بنویسید عاشق الله

همه رده ها > وصیت نامه شهید مهدی ملکی _ روی مزارم بنویسید عاشق الله
وصیت نامه شهید مهدی ملکی _ روی مزارم بنویسید عاشق الله وصیت نامه شهید مهدی ملکی _ روی مزارم بنویسید عاشق الله
شهید مهدی ملکی، یادگار حسین و فرنگیس چهارم آبان ماه سال 1346 در شهرستان ری دیده به جهان گشود. دانش آموز دوم متوسطه در رشته فرهنگ و ادب بود و سپس به عنوان بسیجی در جبهه حضور یافت.

این شهید گرانقدر بیست و هفتم بهمن ماه سال 1364 با سمت آر پب جی زن در فاو عراق بر اثر اصابت ترکش خمپاره به پهلو به شهادت رسید. پیکر او را در بهشت زهرای شهرستان تهران به خاک سپردند. برادرش مصطفی نیز شهیده شده است.

وصیت نامه شهید مهدی ملکی به یادگار مانده است را در ادامه مرور می کنیم:

بسم الله الرحمن الرحیم

این مختصر را برای این می نویسم که وظیفه ی دینی و دستور رسول خدا را انجام دهم . من کوچکتر از آنی هستم که بخواهم کسی را راهنمایی و یا ارشاد کنم که خود محتاج ارشاد هستم. از موضع غیبت، تهمت، حسد،کینه، نفاق و دروغ بپرهیزید و خدا را از یاد نبرید و از شر شیطان به خدا پناه ببرید که اوست حافظ بندگان و اعمال آنها.

من از تمام برادران و خواهرانی که با اینجانب آشنایی دارند اگر خطایی کردم و گناهی را انجام دادم مرا به خاطر خدا ببخشند و اگر عده ای مبنی بر مقروض بودن و یا چیز دیگر داده شود.

کتابهایم به برادران و خواهرانم تعلق دارد و اگر نقدی دارم صرف مخارج جنگ شود و از پدر و مادرم نیز حلالیت می طلبم. من را در بهشت زهرا دفن کنید و روی قبرم بنویسید "عاشق الله" و برایم مراسم تشییع جنازه نگیرید مانند سربازان گمنام بی سر و بی بدن خمینی رفتار کنید.

امام را یاری نمایید. خدایی نکرده به خاطر مشکلات این نعمت الهی را فراموش نکنند.

خدایا خدایا تا انقلاب مهدی خمینی را نگهدار/ روز دوشنبه دهم مرداد



منبع: نوید شاهد

صفحه 1  
1 صفحه - 1 رکورد




© 1397 کلیه حقوق محفوظ است | طراحی وب سایت
x - »